Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2019 10:05 - Зверски пребитият от цигани Димитър: Ако има закони в тая държава, трябва да бъдат усмирени
Автор: drlubenova Категория: Други   
Прочетен: 138 Коментари: 0 Гласове:
0



 image

дата: 4.02.2019


 

Уж има закони, но така наречените роми си прави каквото искат. Това каза 77-годишният Димитър Димитров от Казанлък, който бе зверски пребит от двама цигани, съобщава bTV.

„77-годишен мъж бе нападнат и бит посред бял ден, докато се връщал от магазина. Освен покупките, нападателите взели мобилния телефон и парите на човека – около 100 лева“, каза водещият на „Тази сутрин“ Антон Хекимян. Димитър се прибирал от магазина с покупки. За по-напряко той решил да прекоси ЖП линията.  „На 20 метра от линията един ми каза „Господине, чакай да те питам нещо“. Поиска ми огънче, но аз съм непушач и ми се нахвърлиха. Виках за помощ, но кой ще ме чуе там?“, разказва възрастният мъж.

Той бил ритан и удрян. Димитър успял да се изправи и да стигне до първите блокове след ЖП линията. Хората от блока му донесли вода, обадили се на полицията и на мобилния оператор, за да спрат разговорите от откраднатия телефон. 

Нападателите са задържани. Пред полицията двамата мъже разказали, че седнали да хапнат и пийнат край релсите, но парите им свършили. В тях са открити и крадените и поделените помежду им общо 100 лева, които са задигнали от Димитър, а жертвата им е с пукната кост на носа.  „Не вярвам нормален човек да се чувства сигурен в България. Ако има държава, трябва да ги усмирят“, добавя пребитият мъж. 

Единият от биячите на бай Димитър е излязъл от затвора преди пет дни.



www.tinyurl.com/y766xpz3



Тагове:   побой,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: drlubenova
Категория: Други
Прочетен: 2070902
Постинги: 4578
Коментари: 237
Гласове: 2783
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930