Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2021 16:22 - Разкази за жени
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1598 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

–...и тогава се снимах с ...този, от онези дето идваха още преди, от Югославия! Ти имаш ли такава снимка, а! -пита ме Петя докато влизам в стаята и виждам радостно, че Маги е зад бюрото си.

–Ходихме онзи ден на Арапя! –подхващам щастливо към Петя. –Жена ми остана на сянка разлиствайки розови сънища, а аз обиколих Природата, дето беше останала, и после се събрахме на едно артистично „чирингито“ с автохтонното име „При боцмана“. –Нас ни обслужваше „Катрин Тасева“ и аз изгледах всичките ѝ съчетания. Подаде топката на едно хлапенце обаче я хвана таткото, и жена му го дисквалифицира от заведението. –Тръгна да разплита едно хвърчило и изигра блестящо съчетание с лента разтягайки всички мускули.

Пролазваше изпод бар плота, беше брилянтна на обръч, и нареждаше празните бутилки като бухалки. Тогава гледам „трибуните се раздвижиха“ и една мацка ми бута телефона си в ръка – „...–може ли да ме снимате с Прея“, и гледам че мулатката е точно на масата зад мен?“.

–Снимах я, и сядам на „трибуната“ да гледам състезанието!

–Не искаш ли да те снимам с Прея! -пита ме жена ми.

–Може ли да ме снимаш със сервитьорката? -питам невинно аз.

–Абе ти още ли не си си изпил бирата! -ядосва се жена ми. –Гълтай и да тръгваме! -поглеждам към Маги която се усмихва на клавиатурата.

 




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 388815
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031