Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2020 04:00 - ОТПУСНЕТЕ РЪЦЕ
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 165 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: Псалом 46


„Млъкнете и знайте, че АЗ СЪМ БОГ.“ (Пс. 46:10)


  Някой, който ме познава още от детските ми години, може да си помисли, че върху коляното ми са се отпечатали пръстите на моята майка от всичките пъти, когато тя стискаше крака ми в църквата и прошепваше ясно: „Стой мирно.“ Като всяко друго момче, аз се въртях на стола си  на такива места като църквата. Затова в продължение на години, когато четях: „Млъкнете и знайте, че Аз съм Бог“, си мислех, че това е в смисъл да не показваме нетърпение, а да стоим кротко на мястото си.

 
    Но еврейската дума за мълчание означава „да спрем да правим усилия“. Идеята е да отпуснете ръце и да оставите Бог да се намеси във вашата ситуация без ваше участие. тази словесна картина е интересна, тъй като ние често използваме ръцете си, за да махнем нещата от пътя си, да се защитим или да отвърнем на удара. Когато отпуснем ръце, това ни кара да се чувстваме беззащитни и уязвими - докато не приемем, че „Бог е прибежище и сила за нас, винаги изпитана помощ в напасти“ (ст.1) и че „Господ на силите е с нас; прибежище е за нас Якововият Бог“ (ст.7). С други думи - спрете да правите усилия и чакайте Бог да си свърши работата!


  При всички трудни житейски обстоятелства можем да имаме мир като се уповаваме в присъствието и силата на Бога и чакаме търпеливо и с молитва Неговото освобождение. Затова отпуснете ръце, защото Божиите ръце действат за ваше добре! Д. Стоуел


  Млъкнете и знайте, че Господ е Бог, единствен Владетел в света ни широк. Не дара очаквайте, Той е за нас напълно достатъчен в трудния час.         Неизвестен автор


  КОГАТО СЛОЖИМ ПРОБЛЕМИТЕ СИ В БОЖИИТЕ РЪЦЕ, ТОЙ СЛАГА СВОЯ МИР В НАШЕТО СЪРЦЕ.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1693264
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031