Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2010 09:22 - Усилено се говори, че ще закриват държавните метадонови програми
Автор: drlubenova Категория: Други   
Прочетен: 792 Коментари: 0 Гласове:
0



Усилено се говори, че ще закриват държавните метадонови програми
http://zonabg.info/Tochka.40_43/3491.article/

Ивайло Христов, 20 май 2010 г.

Здравейте, казвам се Ивайло Христов, от София съм и ви пиша, защото, убеден съм, само вие бихте могли да вникнете в същността на проблема, в същността на Ада, през който минах заедно с моята мила майчица.

Защото знаете какво е да скърцаш със зъби от болка, гняв и безсилие и да гледаш как с всеки изминал ден детето ти се превръща в зомби, в празна обвивка без душичка.

 На моята мила майчица й го причиних всичкото това, както и на цялото си семейство, и само тя остана с мен до края.

Опитахме всичко - минахме през Медицинска академия, ВМА, Суходол, Курило, знайни и незнайни капацитети за домашно лечение. Никакъв по-сериозен резултат.

Всеки път се връщах на улицата в дяволските нокти на дилъри и наркотрафиканти. Изнесох си къщата, започнах да крада, продавах си душичката всеки ден по малко за поредната доза. Не виждах никаква надежда вече и пред мен имаше 2 пътя - затвор или гроба.

Неведоми са пътищата Господни обаче и след поредица от щастливи случайности с моята мила майчица попаднахме в Метадоновата програма на НЦН. Минах през комисията, одобриха ме и започнах поддържащо лечение с метадон. Само след една година аз бях нов човек - или по-скоро се върнах към корените си, защото аз се имам за добър и свестен човек от добро семейство. Още едно доказателство, че няма застраховани.

 Майка ми е бивша учителка, баща ми машинист - бях възпитан с много любов и грижа. А как им се отплатих...?!

Някъде дълбоко в себе си таях надеждата никога повече да не ме видят такъв, какъвто бях преди 12 години. Защото от 12 години аз съм чист. Имам работа, семейството ми отново е здраво и сплотено, от 2 години познах и любовта и вече бях започнал да мисля дори за собствени деца, въпреки страха, който тая в душата си да не направят и те грешен избор някой ден, но да нямат възможност за втори шанс в живота, какъвто имах аз с тази програма...

 Черната сянка отново е разтворила криле над мен и от една седмица не мога нито да ям, нито да спя, нито да работя. Защото съм ужасен до дъното на душата си от перспективата да закрият метадоновата програма.

Бяха показани две предавания по Нова ТВ, показващи как пациенти от програмата ни си продават метадона или си го инжектират. Много едностранчиво и за мен поръчково предаване, обслужващо нечии интереси, било то на частни програми, било то на политици - няма значение толкова чии. Но вече усилено се говори, че ще ни закриват. А това означава стотици и хиляди изгубени души, намерили някакъв покой, намерили своя втори шанс с тази програма, да бъдат върнати обратно в лапите на дявола, в лапите на дилъри и наркотрафиканти.

Ужасявам се при мисъта да причиня отново на милата ми майчица и семейството си нещо подобно. Мен кучета ме яли - но не мога да го причиня на милата ми майчица. По-скоро ще свърша със себе си.

Нашите души бавно ни бяха изтръгнати, но хората, които подемат атака срещу подобна програма, програма, която буквално спасява живот всеки ден - тези хора са родени без души.

 Защо не показаха хората, които се справят добре в програмата, които са 70%-80%, а показаха малцинството - онези, които не се справят. Отговорът е ясен - там няма сензация, там няма популизъм - просто една програма, която си върши работата. А и какви сме ние - за тях сме едни мърши - колко му е да се отърват от нас и да ни турят на кладата на кризата.

 Няма пари никъде, а ние ще даваме за тия мърши - откъде накъде?!

Със сигурност това са мислите на всички ония, които не са имали досег никога с подобен проблем и не знаят, че освен въпросната "мърша" страдат и всички около него.

 Наркоманията е тумор, който трябва да бъде борен с всички средства и метадоновата програма е едно добро решение за хора, които от години са хероинозависими и са опитали всичко друго, за да се откажат. Това е тяхната последна надежда за нормален живот, за семейство, любов... Те искат да я отнемат!

 Искат да върнат хиляди превъзпитани крадци, проститутки, майки с деца, вече нормални хора - обратно в Ада!! Защо не - ще спестим пари за нещо друго, нали така?!

 Нищо, че метадонът е евтин, нищо, че ще им струваме много повече на улицата. Да ударим най-слабото и мразено звено - ще спелим още някой и друг нацистки глас. Моля ви, не им го позволявайте! Не толкова заради мен, заради милата ми майчица!

 Тя е на 70 години - моля се да си иде от тоя свят спокойна, че синът й е добре. Моля се никога повече да не ме види като празна обвивка, като зомби. Моля се да дочака внуци и от мен. Молитвите ми са отправени всеки ден и към Бога - за здраве и благоденствие на семейството ми, и за метадоновата програма. Една програма, която спасява живот.

Моя го спаси, както и на много други като мен. Стотици, хиляди... Убеден съм, че ще се опитат тихомълком да се отърват от нас - никой не го е грижа за такива като нас. Колко му е?! А кой ще спечели най-много, ако я няма тази програма?!

 То е ясно - най-вече наркотрафикантите, които ще върнат най-редовните си клиенти. Ще спечелят и разни частни лъжепрограми, които ти взимат парите без никакъв резултат. Различни лобита - печеливши и то големи ще има. Те не се притесняват да минат през трупове, за да постигнат целта си - за да спечелят още пари. И ще направят всичко, за да го постигнат.

 За тях не е проблем да купят журналисти, медии, политици, които да задействат в нужния момент. И мисля, че вече е настъпил.

Популизмът е голямо зло. Ще излязат сигурно някакви политици и ще кажат: защо да го даваме на тия мърши, след като можем да го дадем за болни хора, за болни деца, за пенсионери, ученици, и т.н.

Но чий живот е по-ценен?! Някой може ли да направи такава сметка? Та нали и ние сме нечии синове и дъщери?!




Тагове:   метадонови,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: drlubenova
Категория: Други
Прочетен: 2057459
Постинги: 4567
Коментари: 237
Гласове: 2783
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930