Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2018 00:05 - Медитацията и аз
Автор: abitofromance Категория: Поезия   
Прочетен: 947 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 20.08.2018 00:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
imageЗдравейте приятели, искам да поговорим за медитацията.
От известно време започнах да медитирам от около месец искам просто да споделя с вас какви са положителните "ефекти" който изпитвам.
Тази тема е като продължение на темата за позитивното мислене която бях подхванал.
И така много хора си мислят, че медитацията е само човек да седне с изправен гръб може и в позиция "лотус" ако си много напреднал в кръга на майтапа да диша дълбоко и това е.
Не медитацията е много повече, тя те прехвърля в съвсем друго състояние стига да съумееш да се успокойш и фокусираш.
В медитацията всичко е "тук и сега" точно за това така успява да отдели умът от негативното, не мислиш за проблеми за лоши неща за несгоди и несполуки в медитацията се концентрираш над това да си следиш дишането над това какви неща чуваш кокрай себе си без да се вглабяваш на това да помислиш за какво си благодарен в този живот.
Идеята е пълно спокойствие на ума и душата ти, тук сега, в този момент и нищо друго не е важно.
Мен лично медитацията ме направи по-спокоен и търпелив забелязвам, че по рядко избухвам  а по-принцип съм си малко прям препоръчвам ви да опитате може да потърсите клипове в интернет за медитирането там ще ви насочат какво да правите по-време на медитацията и тя като всяко нещо, изисква работа и време да се постигне този пълен покой в който изпадаш и 5 минути - 10 на ден се равняват на 2-4 часа сън спокойствие когато с времето усъвършенстваш медитирането цялият смисъл на този пост е да ви подканя да опитате нещо което аз опитах и намерих за полезно.
Хубава вечер !



Гласувай:
3



1. valdor1355 - Според моя опит най- добре медит...
20.08.2018 00:13
Според моя опит най- добре медитирам под и над мъж. :))))))))) Твоят начин ми изглежда освен труден за концентрация и доста скучен. ;))
цитирай
2. abitofromance - Даниел
20.08.2018 00:16
Радвам се, че имате собствен начин за справяне с стреса :)
цитирай
3. valdor1355 - Това не е "моят начин" за ...
20.08.2018 00:20
Това не е "моят начин" за справяне със "стреса"- това е универсалният начин (при това не само според Фройд) :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: abitofromance
Категория: Поезия
Прочетен: 33105
Постинги: 24
Коментари: 26
Гласове: 58
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031