Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2018 10:00 - Варненски адвокат получи стряскащо предупреждение на капака на тузарския си Мерцедес!
Автор: drlubenova Категория: Други   
Прочетен: 329 Коментари: 0 Гласове:
0



image
 „Мерцедес“ C220 осъмна обезобразен във Варна – със забита кирка в тавана си. Клетият автомобил, жертва на нечий нефелен стремеж към мафиотски маниери за отправяне на мълчаливи предупреждения, е собственост на адвокат от морската столица, научи БЛИЦ. Юристът се прибрал вчера около 18:30 часа и паркирал колата пред дома си в квартал „Аспарухово“. На сутринта, тръгвайки за работа, заварил мерцедеса си с прилежно забита кирка в тавана. Веднага се свързал с полицията, на място последвал оглед, а той самия подал жалба в местното Четвърто РУП.
Потърпевшият адвокат се свърза с БЛИЦ, за да разкаже за неприятната случка. По негова молба засега ще запазим самоличността му в анонимност, както и това кого подозира, че стои зад нелепата вендета. Според юриста отговорен за забитата в тавана на колата му кирка е човек, с когото е имал служебни взаимоотношения. Допреди 2-3 месеца се явявал в съдебна зала по граждански дела, свързани с въпросното лице. Отказал се и предостъпил производствата на други свои колеги, тъй като разбрал, че неговият познат е разследван за измами в особено големи размери. „Преди около седмица ми се обади по телефона и ми каза, че иска да се видим. Обясни ми, че имало да се дават пари на някакви хора... Така и не разбрах нито какви са тези хора, нито за какво трябва да им се дават пари. Но ми каза, че той вече бил „се оправил с тях“, ама трябвало и аз също да дам пари, за да нямам проблеми. Поиска ми 10 000 евро. Казах му, че не знам изобщо за какво става въпрос и трябва да се видим да ми обясни, но после прецених, че е най-добре изобщо да не се занимавам. И му казах повече да не ме търси по никакъв начин. В противен случай – ще се обадя в полицията“, разказа пред БЛИЦ адвокатът.  

www.tinyurl.com/ya4c4j7b


Тагове:   адвокат,   Варна,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: drlubenova
Категория: Други
Прочетен: 2054842
Постинги: 4552
Коментари: 237
Гласове: 2783
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930