Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2018 15:54 - Опитай да живееш като мен "Една любов любов при друг намира, когато недолюбена остава…" (Пет стихотворения за любовта от Ев
Автор: drlubenova Категория: Други   
Прочетен: 402 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.01.2018 16:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
 

ОБИЧ ЗА ОБИЧ

Аз назаем не съм те прегръщал 
и назаем не съм те мечтал, 
всяка ласка под брой да ми връщаш. 
Мен ми стига, че нещо съм дал. 
Може днес да не дойдеш на среща 
но след ден, 
но след два, 
но след три 
да потрепне в душата ти нещо 
и за мен да преминеш гори, 
над които небето поклаща 
обгорено от бури платно. 
Може дълго писма да не пращаш, 
но да сложиш две думи в едно 
то за двеста писма да вълнува 
и за двеста да има цена.

Може само веднъж да целуваш 
ала тази целувка една 
до последния дъх да гори, 
до последния дъх... 
и до гроба.

Стига заеми! 
Стига везни!

Искам 
обич за обич.

 

***

Да бъде все тъй силна обичта ни 
и все тъй силни - нашите сърца 
дори когато ни нанасят рани. 
От свойта обич нямаме деца. 
И може никога дори да няма, 
защото тайна трябва да е тя. 
От нея стихове се раждат само 
и тръгват като рожби по света.

 

С голямата си любов, поетесата Петя Йорданова

ЖЕНА НА БАЛКОНА

Каква жена, каква камбанария, 
застанала пред моя млад олтар, 
защо ли да се правя на светия 
като аз съм раждан за званар? 
Пред такава хубава жена 
сътворена от магия блага 
ангелското ми сърце призна 
че глава човешка се залага... 
Колко огън, колко нежен плен 
има в двете и очи небесни. 
Господи, дадеш ли я на мен, 
черква ще ти построя от песни....

***

Ако знам, че обичта ще свърши; 
ако знам, че тя ще се смали; 
ако знам, че гръм ще я прекърши; 
ако знам, че няма да боли; 
ако в нея дълго съм се лъгал 
ако не оставя тя следа, 
ще я разруша до някой ъгъл 
и отново ще я изградя.

 

С жената на живота си, поетесата Романьола Мирославова-Евтимова

image
ВИНО И ЛЮБОВ

Виновно ли е виното червено, 
че ти си слаб и бързо те напива? 
Една жена в легло на друг отива, 
когато у дома й е студено. 
Една звезда над дявола изгрява, 
когато ангела не я разбира; 
Една любов любов при друг намира, 
когато недолюбена остава. 
Това мъжете силни не забравят 
дори и сред житейските задачи, 
че вино и жена изневеряват, 
когато нямат истински пиячи.

© Евтим Евтимов



 http://www.bgnow.eu/news.php?cat=2&cp=0&newsid=105015


Тагове:   Евтим Евтимов,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: drlubenova
Категория: Други
Прочетен: 2057117
Постинги: 4567
Коментари: 237
Гласове: 2783
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930