Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2010 11:56 - Честит празник, скъпи дами!2010 година - 8 март!
Автор: drlubenova Категория: Други   
Прочетен: 1125 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 08.03.2010 11:59


2010 година - 8 март! http://temp.neumirai.org/novini/balgariya/262-chestit-8-mart.html

Един свят на мъже ,които искат да стрелят с оръжие и думи, за да отнемат живот, на мъже, които искат власт, пари и любов веднага, на мъже които ИСКАТ! ТОЗИ СВЯТ Е И НА ЖЕНИ,които  дават - ДАВАТ живот, любов, власт, дават това, което искат мъжете. Светът може без тези, които искат, но не може без тези, които дават!

Честит празник, скъпи дами!

 

image

 

На майка ми /стихове Регина Арабаджиева/ За грижите ти мила мамоimage благодаря ти от сърце! Пред тебе падам на колене, целувам твоите ръце! За обичта ти зная мамо, не мога да се отплатя и ще ми липсва твоето рамо докато дищам и вървя! Моля те Боже!Нека ме чува и нека знае колко тъгувам! Ти си за мене звездица в мрака! Ти си за мене майчице Свята! ================================================== На майка ми /Христо Фотев/

Мамо.
И аз ще се завърна, както винаги.
И както винаги, най-неочаквано
прозореца ти ще изпълня в тъмното.
Не ставай изненадано от стола си,
не падай във ръцете ми — 
погледай ме 
и позволи ми да сваля палтото си. 
Да насека дърва и във нозете ти 
да коленича — да запаля печката. 
Над куфара ми се склони усмихнато. 
Над дрехите ми, книгите ми — мислите. 
И докосни ги — моля те, — накарай ме 
отново да обикна тежината им. 
Не се страхувай — пристъпи в душата ми, 
прозорците й избърши, пред някого
гостоприемно разтвори вратата й — 
върни на огледалото й блясъка. 
И изпълни й счупените съдове
със сребърната влага на очите си, 
за да живея — за да нося винаги
във мислите си твоето присъствие.
Мамо, 
не остарявай, моля те — и никога
не вярвай през деня на огледалото. 
В очите ми се гледай непрекъснато. 
Съпротивявай се срещу тъгата си.
За здравето си се бори отчаяно. 
И защитавай — моля те, душата си 
от бръчките, от пясъка на времето. 
Не казвай, че е суета — понякога 
си освежавай със червило устните... 
И не умирай — заповядвам ти — до края.
До края съществувай във живота ми.
Явявай се в най-страшните ми сънища
със бялата си рокля — съзерцавай ме 
от погледите на жените — тихите... 
Да се обърна стреснато след някоя 
и да те видя във дъжда — 
в прозорците, 
в балконите, в дърветата и в себе си. 
Мамо.
Не ме изоставяй, 
мамо.

==================================================

МАЙКА МИ

/Иван Вазов/

 

В рояка спомени свещени, де моя дух сега се губи, си твоят образ въжделени духът ми, майко, среща, люби. Ти люлката ми си люляла със песни жалостно-упойни, над мен по цели нощи бдяла през мойте нощи безпокойни. Под твоето крило растял съм, наяквал съм под грижи мили, от твойта реч и взор черпал съм и радост, и духовни сили. Душата ми от теб научи да мрази, да обича страстно, от твоята душа засучи любов към всичко, тук прекрасно. Ти ме роди, но ти ми даде и светлото, що в теб блещеше, ти и човека в мен създаде - ти два пъти ми майка беше!

 






Тагове:   месец,   март,   щастлив,   дами2010,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: drlubenova
Категория: Други
Прочетен: 2058223
Постинги: 4567
Коментари: 237
Гласове: 2783
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930