Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2009 17:30 - Намериха мъртъв 31-годишен нарком
Автор: drlubenova Категория: Други   
Прочетен: 1510 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Намериха мъртъв 31-годишен наркоман от Благоевград

„31-годишен мъж от Благоевград е намерен мъртъв този следобед в района на Ловния дом, съобщиха от полицията. Тялото на благоевградчанина Р. Симеонов е било забелязано от случайни минувачи.

При извършения оглед не са намерени следи от насилие. Трупът е транспортиран за съдебномедицинска експертиза в благоевградската болница. Една от вероятните причини за смъртта на мъжа е свръхдоза.”

Почина Радостин!

Може би цялата радост от живота в най-прекрасната човешка възраст за него остана само в името му! Герой от филма „Пропуснат живот” , Радостин пропусна своя живот, своята голяма любов, своето семейство, своите деца, своите приятели, пропусна и света на тези, които от неговите пари за хероин и парите на останалите като него, имат супер коли, вили, хотели на морето и не само в България, имат медии, имат държави.... „Д-р Любенова, аз вече съм добре, взимам метадон, работя...” Гледам го и си мисля: „Дали ме вижда? Как разбра, че сам аз? Защото очите му блуждаят някъде в друго пространство през мен, дърветата на улицата и преминаващите –забързани, загрижени и безразлични към чуждото страдание.” В затвора им е мястото – така казват .....няма значение вече за Радостин кой и защо притиска обществото с омраза към зависимите. Те съзнават всичко, могат да се контролират, ето защо – затвор за кражбите на старо желязо, телефони, пари. Зависимите са независими според нашите закони и някои лекари, които свидетелстват за това с подписите и дипломите си. Зависимите у нас са независими и виновни. Лицата с имена на животни, човешки органи, агресивни определения имат заболявания, страдания и за тях има милост дори в правосъдието.

Защо ли има определение за зависимост и то медицинско, след като от него никой не се интересува.

Виновни са болните, здравите са невинни. И това след 2 000 години след Христа. Днес нито един Юда няма да се обеси. И защо да го прави, когато в обществото има толкова беззащитни, които могат да го заместят.

Сбогом Радостине! В такива моменти се чувствам виновна, че съм лекар. Виновна пред теб, пред другите, които си отидоха по-рано от света, пред твоята майка и всички майки, които без време изпращат децата си. Няма справедливост в света, но все пак ми се иска да не позволяваме поне здравите деца да не се разболяват насила или поради детската си и младежка наивност и любопитство и преди всичко заради алчността и бездуховността на съвременното българско общество.

Бог да прости Радостин!

 



Тагове:   наркоман,   намериха,


Гласувай:
4



1. ka4ak - извинявай,но го приватизирах поста!
27.08.2009 01:07
Не ми отговаряй,щото съм бесен!!!
цитирай
2. candysays - :(((
03.09.2009 15:40
"Виновни са болните, здравите са невинни. И това след 2 000 години след Христа. Днес нито един Юда няма да се обеси. И защо да го прави, когато в обществото има толкова беззащитни, които могат да го заместят."

Боже, колко мъка има по тоя свят.. Аз я познавам отблизо.. Мъката, имам предвид :(

Моите съболезнования за неговото семейство и за Вас, като достоен лекар! "В такива моменти се чувствам виновна, че съм лекар." - Не пишете това, него казвайте! Звучи прекалено тъжно..

А постът ви звучи така хуманно, нормално, човешки, че ви се покланям! Приемете моите искрени поздрави...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drlubenova
Категория: Други
Прочетен: 2059765
Постинги: 4577
Коментари: 237
Гласове: 2783
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930